Her şey 3. Ay kontrolü müze girmemizle başladı bebeğim sadece 400 gram almıştı zaten 2.5 aylıkken anladım bez sayısında azalma,meme yi reddetme aç bırakırsam yer dedim 6 saat yemedigini gördüm aman Zeynep biberon verme dedim memeyi unutur kaşıkla verdim asla icmiyor hepsini çıkarıyor ve kontrole gittik hemşire mama vermelisin deyince üzüldüm çünkü göğsümu sagdigim da tek göğsümde 100 CC den aşağı hiç çıkmaz ki bu emmedigi süreçte perişan oldum diyebilirim mademki mama vereceğim sağıp biberonla veririm dedim evet biliyorum biberona alışan Bebek memeyi tutmaz isrmeemz ama başından beri sütüm taziykli geliyor biberon daha yavaş akışlı diyebilirim buna güvendim 3.5 aya kadar hem şagdım hem uykuyluyken verdim ama sonrasında gece bile uykuluyken bile içmemeye başladı kalkıp sagdigimi bililrim sonra bunun bı süreç olduğunu geçeceğine inandım hep ama reddettiği için mecbur biberonla sagdim verdim bu 1 ay o kadar yorucu geçtiki anlatamam ve 4. Ay gelmişti bakalım yaptığım şeyler fayda ettimi evet bebeğim 700 gram almıştı sonra ne olduysa 5 gündür benim bebek memeyi boşaltıyor, görünce heyecanlanıyor,iki üç saatte açıkip istiyor gerçekten bı sürecmis dedim kendi kendime tabi hala ayakta gezdiriyorum öyle içiyor ama icsinde o kadar zorki sağım yapmak ve hiç bir pompa bebeğin çektiği gibi çekemez o içince pamuk gibi oluyordu bu yazıyi yazma sebebim cok mutluyum ya insalalh bı daha reddetmez hep ister rabbim hepinize bunu bı süreç olarak verir gelir geçer insalalh ama siz biberon vermeyin tabi kaşık biveron varmış o daha mantıklı inşallah kimse yaşamaz bu durumu diyelim❤️🙏