Deryadila25 Kızlar 2 aylık kızımın göz altı torbaları var kilosuda gayet iyi gecermi acaba bilen varmı!
Eslemsyn1 Bizimde öyle canim 40 ı cikacak 2 gün sonra hala geçmedi çapak da oluyirdu bi gözünde doktor damla verdi. Bide masaj gösterdi göz damarlı tıkalı olduğu için burnunun üstünden şakaklarjndan asagi doğru masaj yapın sizde düzelir insllah