Ne yaparsam yapayım yemek yemiyor 14 aylık olduk sadece 3 öğün yemek akşam tek bir kere mama içiyorduk şimdi sadece gündüzleri su istiyor akşamlarıda tek bir kere mama ne yapacağımı şaşırdım sinirlenmicem üstüne gitmeyeyim diyorum ama sürekli peşinde hadi bunu yiyelim diye dönüyorum aynı durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz anneler