Fatma66 evet ücretli bak şuan hastanede oğlum rota virüsden yatıyor 13 gündür mahfolduk bağırsakları yapışrı mide kanması bağırsak iltihap doldu yaptırmadım gerek görülmedi ama o kadsr önemli bir aşı olduğunu çocuğumun can çekişmeleriyle düşmeyen ateşi bitmeyen ishal kusması ve vücudundaki sıvının bitmesiyle çok beter bi şekilde öğrendik evladınız için 300 lira 200 lira pek bişi değilll şuan 5 bin deseler yaptırrdum o derece diyorum