Ezgiasya Kızlar 2 3 kere altını açtığımda oğlum gobek bağına geldi biraz 5 günlük hala da düşmedi ne yapmalıyım
Unknown Ezgiasya Kurutun bir şey olmaz. Düşmesinin beklemekten başka çaresi yok. 🤭 Bu arada hayırla, sağlıcakla büyütün miniği.. 🥰