Kızlar normal doğum yaptım bugün 4. Günümüz bi kaç gündür ara ara giren kasık ve karın ağrısının dışında bişey yoktu ama bugün şiddetli bir baş ağrısı hafif öksürük 37 lerde ateş ve bacak ağrıları var göğüslerimde acayip şiş ama öle aşırıda sütüm gelmedi çok korkuyorum bişey oldu diye