Asliizcnn Doğumdan hemen sonra olmasa da bir kaç ay sonra saçlarım aşırı dökülmeye başladı . Şu anda dökülüyor baya. Durdurmaya yarayan bir yöntem tedavi vs. Var mı? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. #saçdökülmesi #saç
sutlukahve07 Asliizcnn ardıç sabunu kullanıyorum resmen yarıya indi birden dökülme zamanla azalır inş.
atopiklininannesi Ksonmez ben de yorumlardan yola çıkarak sebamed aldım herkes övmüştü ama bende bi işe yaramadı
AdemCicekAli Çam terebentin yağı iyi geliyormuş aldım kullanıyorum . Bunun yanında doktor hamilelikte kullandığım ilaçları altı ay kullan doğumdan sonra demişti ben hâlâ kullanicam 🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️
Aysenurkd Asliizcnn ben kullandım 2 aydan fazla. Hiçbir işe yaramadı diyebilirim ayrıca aylarca geçmeyen kepek yaptı saçımda. Düzelecek alışacak saçım dedikçe daha da kötü oldu kepek durumu. Ama öven de çok bilemiyorum tercih sizin tabi