DefneRana3881 Günaydın güzel anneler bebeğim 5 ay 10 günlük meme +mama şeklinde gidiyoruz yarına kadar mama bitecek acaba 2 numara alsam bi zararı olur mu ? Günde 2 yada 3 öğün mama veriyorum 1 alsam ziyan olacak kafam karıştı 🤔
Cagla DefneRana3881 belki agir gelebilir daha 6 ay degil bilmiyorum. 1 numara al o bitince 2 ye gecersin
yasmina 1 numarada 0-6 yazıyo sonuçta bence 1 alın tekrar 6 aylıkken de kullanabilir ama 2 ağır gelir belki şu an
Glin89 DefneRana3881 ben 5 ay 20 günlükken basladım bi sorun olmadı cnm ama bebekten bebege değişir hersey sen küçüklerinden al bitesiye kadar kullan illa 6 ay olunca 2 numaraya geccen die bşy yok