Biraz önce bu tarz bi post gördüm ama aradığım cevabı orda bulamadım.
Bebeğim 8 ay 15 günlük emekliyor,oturuyor,ek gıda alıyor. Ama diş yok . Çok düzenli olmasa da az çok bi düzen oturtmuştuk.
Günde 2 kez uyku ve gece de beslenme ve altına yaptıysa çok uyanırdı.
Dün gece bir kalktı 2 de bir daha asla uyku yok. Öğlen biraz uyudu 1 saat bile değil
Şimdi de 20 dk uyudu ve ağlayarak uyandı. Susmuyo asla durmuyo. 🤯
Huzursuz hiçbişeyden mutlu olmuyo. Atak haftası mıdır bu diş midir nedir bi çözüm önerin lütfen. Reglim ve ağrıdan ölüyorum bari biraz uyusa nefes alsam.
Ağlamasına ayrı üzülüyorum zaten sanki canı acıyomuş gibi. 😰
Calpol verdim ama yine aynı değişmedi. Napcam bilmiyorum 🤦🏼♀️😭🤯