AyseM canım kehribar kokye al salyaya direk çözüm benim oğlumda 3 aylıkken salya akıtmaya başladı önlük dayanmıyordu 4,5 aylık alt 2 geldi baş edemedim salyayla üstü su gibi oluyodu kolyeyi taktım şindi 9.5 aylığız 8 dişimiz var ve 3 aydır önlük takmayı bıraktım şuan ilk azılar kabardı ama salya hiç yok gerçekten işe yarıyor ben cok faydasını gördüm