Hanımlar oglum 3 aylık 2. Ayda biberonu bıraktı sütüm de yetmeyince şırıngayla veriyorum çok korkuyorum verirken 2-3 kere genize gidiyor öksürüyor bazen fışkırtarak kusuyor hızlı yuttugu için sanırım bogulabilir cigerine kaçabilir diyorlar bende çok yazı okudum ölen bile varmış Allahım korusun şimdi vermeye korkuyorum bebegim aç kalıyor ne yapmalıyım 🤦♀️😔