Gulsumersoy benim oğlum da solunum ve enfeksiyon sebebiyle 5 gün küvezde kaldı.Crp kanda enfeksiyon demek.
Antibiyotik tedavisi ile kısa zamanda atlatıyorlar merak etmeyin,ben doğumdan sonra 1 kere aldım kucağıma ve hemen küveze aldılar.
O kadar üzüldüm ve ağladım ki.
2 gün boyunca emzirmedim de,solunum düzelince emzirmeye çağırdılar.