muberra58 organik doğal zeytinyağı bulabiliyorsanız hem karnına ayaklarına masaj yapmanızı hem de biraz içirmenizi tavsiye ederim ama mutlaka doktorunuza danışın, her bebek kendine özeldir, benim bebeğimde gaz sorunu olmamasına rağmen yarım çay kaşığı kadar düzenli aralıklarla veriyorum 3-4 günde bir mesela ya da çok gazlandığı saatlerden önce faydasını çok gördüm. Ama tabi yenidoğan olması sebebiyle temkinli olarak vermeyi düşünebilirsiniz alternatif olarak aklınızda bulunsun