Cagataybebek Merhabalar lokal anestezi sonrası emzirmeniz nasıl oldu doktor emzirebilirsin demişti ama cesaret edemedim. bebeğim 2.5 aylık tecrübe eden varsa yazabilir mi
UrasEgeninAnnesi Cagataybebek emzirebilirsiniz sıkıntı olmaz. Anestezi almıyor bebeğiniz bölgesel uyuşuyor sadece. Bilinç , refleks durumunda bir değişiklik olmuyor endişelenmeyin 😊