-1590sinem Hanımlar eşim altın süt almış BİM’in onunla mayalanir mı ilk yoğurt mayalamam olucak bu o yüzden bilemedim
F-Betul -1590sinem Ben ondan kullanıyorum, bildiğimiz açık sütlerin kaynatılmış hali olduğu için çok güzel oluyor.
F-Betul Linamommg Evde kendi yaptığım yoğurt varsa onunla mayalıyorum yoksa Torku marka hazır yoğurtla mayalıyorum.
MAmother @Linamommg ilk olarak yine bimin hazır yoğurdundan koydum. Sonrasında mayaladığım yoğurttan koyarak devam ettim canım