ikizleriim Alışmaları gerekiyor siz bıkmadan koyun yine önlerine, yavaş yavaş alışıyorlar. Oğlumda ilk zamanlar hep eziyordu, atıyordu şimdi önüne koyar koymaz hemen ağzına götürüyor. 6 aylıktan beri yarı blw yarı geleneksel gidiyoruz şimdi 9 aylık oğlum.
Birde beraber yediğimiz zaman bize bakarak daha güzel yiyor. Tek başına yediği zaman az yiyor.