2 yaşındayız çocukum bana çok düşkün sizinde öyle mi kimse de kalmaz kimsenin yanına bırakamam benim olduğum ortamlarda hep bana yapışır ama ben yokken rahat akraba vs ile oynar tabi o da yine babası ile birlikte ama genelde bana çok bağlı sizinkiler nasıl yeni bir ortama girince nasıl davranıyorlar girişkenler mi