Dlkhsna valla bunu hiç yaşayamadım😂hamile kalınca 10.ayda bırakmak zorunda kaldım emzirmeyi tamda dişleri o zaman çıktı😂ama mesela elimi falan ısırsa resmen koparıyor yapma dedikçe daha çok ısırıyor inatlaşıyor eğer emzirseymişim mememi koparırmış bunu fark ettim😂şimdi bunun şeyine kızımın dişleri çıkınca emzirmekten aşırı korkuyorum ısırı diye😂nasıl bir duygu bilemem ama Allah yardımcınız olsun en kısa zamanda bırakır inşallah