Burcu11 benim bebeğim de kucağımda uyuyo ama şimdi kucağıma alıyorum gözlerini kapayacak kıvama gelince sarılıp sonra yatağına bırakıp elini tutup pişpişliyorum. Birkaç uykudur işe yaradı. Yani yatağında uykuya dalmasını sağlıyorum. Bi yerden sonra kol dayanmıyo🤷🏻♀️