Oğlum 2 ay 13 günlük doğumunun 5. Günü kolik oldu, mosmor oluyor ikiniyor ve mutsuz ağlayan bir bebekti tüm gün. metsil zinco biogiga nurse harveys kullandık ve hiç biri işe yaramadı. Sonra nette bakarken nurse harveys’in şurubu varmış buzdolabında saklanıyor onu aldım. Birde kiraz çekirdeği kemerini ikisini birlikte kullanınca gazı olduğunda hemen rahatlatıyor. Nurse harveysin damlasını değilde şurubunu öneririm. Birde kehribar taşından bileklik aldım arada onu ayağına takiyorum gözetimim altında o da ağrıya iyi geliyor diyorlar.