Tkn aynı sorundan muzdaribim. Farklı emzirme pozisyonları deneyin dediler bana ama yapamıyorum 😔 oglum bogulacak gibi oluyor. Agzında birikiyor yutamıyor,onları cıkarıyor. Hergün süt banyosu yapıyoruz resmen.. Sonra da aglamaya baslıyor ve emmiyor. Sagıyorum önden ama işe de yaramadı. Daha 30 günlük bebegim. Düzene giriyormuş ilerleyen zamanlarda ama ne kadar ileri bir zaman acaba? Bende köşede bekleyeyim..