4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. 40 ımız çıkar çıkmaz da adet gördüm ve çok yoğun bir şekilde kanamam oluyor bu durumu yaşayan var mı aranızda anneler? Doktoruma sordum olablr bebeğin de iri bebekti rahmin de çok genişti dedi. Yinede tedirgin oldum