Serpilnese 6 aylık bebekleri olan güzel annelerim kilo ve boyunuz nedir ve nasıl besliyorsunuz? Kullandığınız mamaları da yazabilirsiniz 🥰🥰🥰
Gulsen6137 Serpilnese canım ek gıda ve mama olarak gidiyoruz 6.5 aylık kızım 7 kiloya yakındır 15-20 gün önce 6600dü boyu 64tü en son
Snkrr61 Serpilnese 5 aylık kontrolde 9300 kg 71 cm boy kız bebek sadece anne sütü veriyorum ne zaman isterse o zaman emiyor fakat 2 dişimiz aynı anda çıktı bu sıralar evde terör estiriyor😔 tadımlara başlıyacağım yakında 6 aylık kontrolden sonra🐥
Birceninannesi Serpilnese 8 kg 66 cm kız bebek🌸 2800 doğmuştu sadece anne sütüyle besleniyo şimdi ek gıdalara da başladık
Dilos01 6 bucuk aylık kızım dis çıkartıyoruz galiba ne yiyor ne emiyor resmen su an aç uyudu yanı üzülüyorum haliyle şişlik var sadece ne zaman çıkar bilmiyorum yA yemediği icin gözüme zayiflamis geliyor 🥺
Serpilnese Dilos01 ah ah bende son zamanlardaki iştahsızlığından üzgünüm.. umarım dişten dolayıdır ve geçicidir 😔
Gulsen6137 Hsbmhr canım 3200 dogdu 3.5 aylıkken mamaya başladık zayıf buldu doktor 5 kiloya yakındı o zaman 4.ayın sonunda ek gıda başlattı toparladı biraz ama hala zayıf diyor doktor persentile göre boyu icin de kısa diyor bana kalsa sağlıklı olsun zayıf olsun
Serpilnese Dilos01 evet geceleri özellikle çok zor oluyo gün içinde de iştahsız.. Nolucak böyle bilmiyorum. Ya biberonu ya memeyi sürekli ısırma halinde 😔
Dilos01 Serpilnese ay bizde öyleyiz kumandayı ısırıyor o derece eline soguk havuc salatalık da veriyorum ama agrisini hafifletsin diye
Serpilnese Dilos01 ben korkudan onu da yapamıyorum. Tetagil kullanıyım dedim ama onda da ne zaman versem kustu. Deneyenler çok memnun kalmış.
Dilos01 Serpilnese dis jeli mi ben dis jeli başka kullandım gece sürdüm nöbetçi eczane bulup mecburen yoksa 2 saat ağladığın bilirim 🥺dayanamayip komşu gelmişti kapıya çocuğun nesi var diye rahatlattı hemen uyudu iyice altina üstüne yedirdim jeli
Serpilnese Dilos01 bu dediğim granül toz şeklinde tek kullanımlık paket yapmışlar. Yorumlar genel olarak iyi ve içeriği de iyiymiş bize doktor tavsiye etmişti ama granüller yüzünden sanırım öğürüp kustu kullanmadık bidaha