Mom44454 Eloo005 bende ıphone se var ben sağlamlık ve kalite açısından ıphoneden başkasını tercih etmem ayrıca kamerasıda güzel gayet diğer telefonu bilmiyorum
Dilos01 Eloo005 iPhone se beyaz rengini kullanıyorum portre var kamerasında 🥰iPhone şarjı Samsung kadar pek dayanmıyor aslinda ben kıza ilahi acıyorum annem gille görüntülü konuşuyorum gün içinde burda vakit geçiriyorum 1 bucuk gunde bi şarja takiyorum 🥰
Gulsen6137 Eloo005 bende ıphone se 2020 var canım 2-3 ay oldu alalı cok cok memnunum kamerası da cok iyi
Eloo005 Mom44454 birde şarj durumu nasıl oyun oynamıyorum video felan da izlemiyorum sadece fotoğraf ve sosyal medyada zaman geçiriyorum
aysenur_58 Eloo005 gece 1 kere şarj ettin çıkardın akşam saatlerinde ister tak ister takma dayanıyor bende iPhone 7 Plus var
calikusuu Eloo005 Xiaomi’yi bilmiyorum , hiç kullanmadım. iPhone’un kamera kalitesi çok iyi, şarjı da uzun dayanıyor.
Klcctugce Eloo005 Kesinlikle xiaomi mi 10 T pro. Eğer dediğiniz buysa. Eşimde bu var bende Apple 11 var kamera fark atıyor xiaomi.
Bendeanneoldum Eloo005 iphone dan xiaomi redmi note 9 proya geciş yaptım fotoğraf kalitesi cok cok iyi oyun için kendinden hızlandırıcı var pugb de takılmıyosa hiç bir oyunda takılcanı sanmıyorum bide siz 10nunu soruyorsunuz bu böyleyse onu düşünemiyorum 😂😂😂