4 aylık oğlum var bir iki gün akşam 8-9 gibi gece uykusuna yatırayım dedim 40 defa kalktı. 23:00-24:00 arası giriyoruz maalesrf gece uykusuna ve iki kerede emmeye kalkıyoruz. Bir ay öncesine kadar sabaha kdar uyyordu deliksiz. Dün tekrar 9 gibi gece uykusuna yatırdım ve saat başı kalktık gece çokta hiperaktif bir bebek. Erken yatırmaya çalışıyorum olmuyor. Gündüz çok uyumak istiyor 4-5 kere falan uyutmasam bu sefer uyumada aşırı zorlanıyoruz ağlaya ağlaya zor uyuyor. Napcam nasıl düzene girecek varmı tavsiyeleriniz güzel annelerim😔😔