arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük.
emzirme saatlerim düzenlidir bu zamana kadar hiç kusmuyordu bu sıra emzirdikten hemen sonra kusuyor bir de baya kusuyor hani gereğinden fazla emdiyse fazlasını attı herhalde diyemiyorum. neden kusuyor olabilir? bazen ekşi kokuyor (üşütmekten olabilir) ama çoğu zaman ekşi kokmuyor. bir de çok kustuktan sonra bekleyeyim mi emzirmek için yoksa hemen acıkıyorlar mı emzireyim mi? herkes farklı bir şey söyledi çevremde 🤦🏻♀️