gizemhifanur 10 aylık oldu hala anne baba mama vesaire demiyor hiç kafama takmamıştım ama iki gündür hepden evde anne anne baba baba diye dolanıyorum erken mı yani sizinkiler ne zaman dedi?
AsilZeynepp gizemhifanur 14 aylık olacak , baba , babam, mama , dede , gel, eee, cıs falan diyor bide ben bisey soyelrsem taklit etmeye çalışıyor bilmiyorum da yinede telaş yapmayın bence erken sanki
Esracan1 gizemhifanur 11aylıkken baba dedi sonra ece eda dede gel gitti bitti mama suya fuu dedi bir gun bile çok değişiyo 11 aylık kn der belki
Azraaa02 gizemhifanur Erken bence benim oğlum şu an 20 aylık daha yeni yeni anne babaannene mama elma armut gibi şeyler söylüyor