Merhaba arkadaşlar oto koltuğu sipariş etmiştik bugün geldi. İsofix girişli koltuk yalnız arabada giriş yerini bulamıyoruz.Normalde 2006 üstü model tüm araçlarda olduğu söyleniyor bizim 2012 model Renault seymbol modeli giriş yerini bulamadık. Bu konuda bilgi sahibi olan yada başına böyle birşey gelip çözüm bulanlar varmı.