Kızlar merhaba Kocaeli/Gebze de oturuyorum Çayırova vs kısımlar da yaşayan Annelere sesleniyorum. Önceliğim sarılığı olan bebek ve prematüre olan bebekler, sütüm fazla yok ama biliyorsunuz ki 1 damla süt bile bebek için faydalı, elimden gelen bu benim, bu civarlar da oturan süte ihtiyacı olan Anneler her gün 1 bardak kadar süt sağıp verebilirim göğüslerim o kadar acıyor ki anlatamam ağrımasana rağmen o ufak bebekler için sütümü veririm seve seve. İhtiyacı olan anneler yazsın❤️ Dua etmeniz yeterli ben ve bebeğim icin ailem için hep dua edin