mirayybebek ben de çok üzülüyorum izledikçe ağlıyorum devletin karşıladığı ilaç ilerlemesini yavaşlatıyor ama kesin çözüm sadece yurtdışında cimere dilekçe yazdık burda Bi postta toplanıp topluca ama nafile Bi işe yaramadı hiç kimsenin umurunda değil bebekler göz göre göre eriyor, tedaviyi alan bebekler fizik tedavi ile yavaş yavaş düzeliyor Bi kaç takip ettiğim bebek var faydası var tedavinin