Karakuzummm Hiç yerde durmak istemiyor sürekli kucak istiyor o yüzden örümceğe koydum gidiyor orda oyalanıyor biraz işimi yapana kadar ama zararı olur mu acaba
annesinin_kizi Karakuzummm hayor daha çok erken Sen azından destekli oturması lazım Ben 7 ayıkken bindirdim
Sebebineydiki Karakuzummm 5,5 aylıkken bindirmeye başladım şimdi 6 ay 24 günlük odaları geziyor hayat kurtarıcım resmen bütün işlerimi yapıyorum o binerken 3 kere falanda bahçede bindirdim çok hoşuna gidiyor
Elifhakan12 Karakuzummm bnmkide çok hareketli bnde şipariş verdim ara ara koyarım. Eşimi zamanında çok koymuş kaynanam hiçbir sıkıntısı yok
biregesevdasi Sebebineydiki aynen benimde şuan tam elim ayağım sürekli kucağımda duruyordu ne temizlik ne yemek yapabiliyorum sağolsun kardeşim hediye gönderdi 3 haftadır koyuyorum biraz rahatlıyorum
Zulalhamza Doktorlar 8 aydan once onermiyorlar benimkide 5 ay 20 günlük ama koymayi hic dusunmuyorum henuz. Birde erkek benimki testislerine zarar veriyormus. Bende surekli kucagimda ama yinede koymadim