Ayazimm58 Anneler bebeğim gazlı ve kakasını yapamıyor 😣 Doktor bebelac nutrikonfor deneyin dedi ama mama erimiyor top top kalıyor kullananlar hangisi gaz ve kabizlik için daha iyi ikisi arasında?? Lütfen yardımcı olun ağlıyor sürekli yavrum🥺
Muverrih Ayazimm58 Bebelac nutricare kullandım ben ama benimki zaten gazsız bir bebekti o yüzden birşey diyemeyeceğim. Ama gazlı ise nutriconfor öneriyor doktorlar sen nutriconfor dene
Crnkse Ayazimm58 canım hayatımızı kurtardı bu mama bebeğim 2 aylık hıp kullandık kabız oldu yavrum sürekli gazdan hep ağlıyodu bebelac kullandığımdan beri ne gazı var nede kabızı gaz damlası bile vermiyorum öyle rahat geçiyo günlerimiz
Ayazimm58 Gencannee_19 Teşekkür ederim 😊 Siz kullanıyorsunuz galiba, güzel eriyormu biz denedigimiz de sicak suda bile tam erimedi yanlış yaptığım birsey mi var acaba?
Muverrih Ayazimm58 Güzel çalkalayinca hiç biri yapmıyor aslında calkalayamamissindir belki ondan yapıyordur
Gencannee_19 Ayazimm58 evet guzel eriyor. Su cok sicak olmucak canim. Ilik yani bebegin icebilecgi sicaklikta olcak. Bi de calkalamiyorum. O da topaklar birkiyo ve gazi da baya oluyor. O yuzden kasikla karistiriyorim.
Ayazimm58 Muverrih Yok ya birsuru calkaliyordum yinede erimiyordu sicak su olmasina ragmen, neyse bidaha deneyelim teşekkür ederim tekrardan😊
Ayazimm58 Gencannee_19 Anladım canım 🥰 Ben sicak suyla eritmeye calisip sonra ılıtıyordum ondan galiba😊 İnşaALLAH benim bebeğime de yarar bebelac 🍀
Lacivert Ayazimm58 mama çalkalanmaz çalkalarsanız fazla gazla yapar temiz bir kaşıkla karıstırmalısınız. Suyunuz yaklasık kırk derece gibi olmalı. Aptamil konformil var bide gazlı bebekler için
Ayazimm58 Crnkse Canimm yorumunu okudum mutlu oldum adınıza 💖 Bizde hipp kullanıdık ayni gaz kabizlik, evolvia da ayni şuan 😣 Bebelac nutrikonfor mu kullanıyorsun?
Crnkse Ayazimm58 evet canım kullanıyorum benımde ilk topaklanma yaptı şimdi hic yapmıyo iyi sallıyorum elim alıştı tam ayarlıyorum falza koymamaya dikkat et benım sütüm olmadı hep bu mamayla besleniyor herkese tavsiye ederim yani hayat kurtarıyo