Ygmrkaya4907 İnan’ın artık çok yoruldum psikolojik olarak çöktüm kafayı yemekten korkuyorum .once toksoplazma bulaşacak diye kendimi yedim sonra mikrop şimdide ucuk 15 gündür ucuk var dudağımda geçmesine rağmen hafif bi izi olmasına rağmen rüyalarıma gırıyo ellerimi yıkamaktan elimin derileri inceldi artık gece ellerim havada uyuyorum kızlar çok yoruldum Allah rızası icin yardım edin hıc bir sekılde öpmedim ama gece uyunca yorgana değmişse dudağım ya da yüzüm ordan ellerime ordan kıyafetime bebege geçecek diye mahvettim kendimi ..bebege bulaşırsa kaç gün içinde etkisini gösterir dış ortamda ucuk virüsü Yaşar mi bana yardım edin ne olur bebegım 2,5 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor
Elfidam Ygmrkaya4907 virusler dis ortamda kristalleserek yasamsya devam ederler canli konak buldklarnda faaliyet gosterrler, korkmayn zaten sonmus sizin
Annesirintugceuzun Ygmrkaya4907 Öyle stres yapmışsınız ki uçuğunuz geçmiyor. Sakin olun. Önlemlerinizi alıyorsunuz işte bir şey olmaz. 🤗
Melismetee Elinizi duraginiza surmeyin dk da bir yikamaniza gerek yok alt değiştikten sonra emzirmeden önce yikasaniz yeterlidir yüzünüze yaklastirmayin bebegi uçuk kremleri sürün bol bol gün içinde birde çabuk kuruması için pudra sürün
Ygmrkaya4907 Melismetee öyle bi hal aldı ki bende kıyafetimden bulaşacak diyorum ucugum kurudu hatta geçmiş ama bi iz var ondan bıle korkuyorum
Nilkusum Korkmayın içiniz rahat olsun ,benim kızım 15 günlükken uçuk çıkmıştı dediğiniz gibi deliye dönmüştüm.maske kullandım hep çok şükür geçmedi .sizin zaten kritik zaman geçmiş ilk tomurcuklamays başladığında bulaşma ihtimali yüksek ,iz kaldıysa zaten uçuğunuz sönmüş demektir :)
Ygmrkaya4907 Nilkusum geçen birinin bebeğinde 1 ay sonra etkisini göstermiş bunu duydum daha kötü oldum peki gece uyurken maske kullaniyormuydun
Elfidam Ygmrkaya4907 viruslere karsi gelistrilen antibiyotik yokken anne sutunun bu anlmda koruyucu olavagini pek dsmmuyorum
Annesirintugceuzun Ygmrkaya4907 Yaptığınızı kendinize yapıyorsunuz. Biraz rahat olun. Elinizden geleni yapıyorsunuz. Yine de bulaşırsa ben elimden geleni yaptım diyebilecekseniz. 🤷🏻♀️