Ayseege6156 dün sütü yetersiz bir arkadaşım mesaj attı sütümü nasıl arttırabilirim diye. Birkaç öneride bulundum, sonra da ‘yetmediği yerde mama öcü değildir, çocuk aç mı kalsın?’ Dedim. ‘Evet ama meme daha pratik, gece kalkıp mama yapmak bana zor geliyor.’ Dedi. Ve daha 23 günlük anne. Asıl mesele bebeğe anne sütü vermek değil, üşengeçlikmiş…