Aryaaydin90 dr um 10 güne kdr normal dedi benimde aynı öyle olmuştu bebeğim anne sütü alıyor ertesi gün belinden taşacak kadar çok yapmıştı ama sürekli tekrarlıyorsa bebeğin çok ıkınıyor rahatsız oluyorsa kakasını yapamadığı için dr danışarak biogai probiyotik damla kullanmanı öneririm iyi geliyor kesinlikle ☺️