luckymom77 ahh eski güzel zamanlar. Oğlumla ilk defa 2017 yazında 8 aylıkken gitmiştim. Emekleme ye başladığı için Bi tık sıkıntılıydı çünkü Her yeri keşfetmek istedi. Belki 3-6 ay arası daha iyi olabilirdi eğer dışarıda uyuyabiliyorsa. Standart cevabımızla bitirelim vrüs varken küçücük bir canla bence bu maceraya atılmayın. Daha çok tatile gideriz inşallah, hele şu dönemler Bi geçsin