Yldzilhan öncelikle bol su. Daha sonra ısırgan bulabilirseniz soğan ile salatasını yapın limonlu, aktardan alacağınız ısırganı çay yapıp içebilirsiniz. Dere otunu Salata olarak yiyebilirsiniz. Bu iki ot müthiş süt yapar. Pekmez tereyağı karışımı da süt yapıyor. Onun dışında ebebekte satılan promalt,Humana still tee aklıma gelenler bunlar.