Daha önce yine post açtım bu konuda gaz dediler. Gaz ilacı kullanıyorum , gazını alıyorum üstelik bazen kaka da yapıyor o esnada da gaz çıkarıyor vs. Hep aynı saatlerde başlıyor bir tuhaf ses çıkarma halleri ve her geçen gün daha yüksek sesle yapıyor sanki 😑 çıkardığı sesi şöyle tarif edeyim sanki sıkıntısı varmis gibi kıvranıyor ıkınıp sıkılıyor veya hani uykumuzdan uyanacagimiz zaman geriniriz sürekli , ellerimiz havada olur ayaklarimizi kasariz o esnada da ses çıkarırız . İşte aynı böyle sesler çıkarıyor ve bir iki sallıyorum kesiyor sonra yeniden başlıyor veya şişş diyorum kesiyor sonra yeniden başlıyor. Allah Muhammed aşkına bu nedir ben çözüm bulamadım bunun bir adı var mı veya buna benzer şeyleri yaşayan sonradan geçen var mı? Bu arada bu sesleri çıkarırken de uyuyor. Gaz problemi olsa uyuyamaz diye düşünüyorum üstelik dün gece kaka da yaptı öyle uyudu hemen ardından yine aynı sesler, hep bir zorlama sesi çıkarıyor anlamadım ben bu işi 🤷🏻♀️