Deren Kızlar herkese merhaba benim kızım 4 aylık kakasını yaparken ıkınıyor ve kızarıyor çoğu zaman elimi tutarak sıkarak yapıyor buna rağmen hem sesli hemde sıvı kaka yapıyor sadece anne sütü alıyor sizce bu durum normal mi yarın dr kontrolümüz var öncesinde sizede sormak istedim yaşayan varmı bu durumu diye şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻🤗
Gfrn Deren 8,5aylığız bizde de aynısı normal dedi doktorumuz kabız olmadığı sürece sıkıntı Yok dedi endişelenmeyin
Deren kbrakyl hani ıkınmasına rağmen sıvı kaka yapıyor ya tedirgin oldum bende 🙈 çok teşekkür ederim saolun 🙏🏻