Mom079 Kızlar marka almak istiyorum ama ilk adım ayakkabısı olarak iyi tercih değil diyorlar yorumlarda. Vicconunda modellerini beğenmedim. İlk adım ayakkabısı olarak puma nike ya da adidas alan var mı? Nasıl bebeğinizin ayağına ağır geldi mi?
nursocum Mom079 Adidas ve Puma aldım adidası nerdeyse hiç giyemedi yürürken üstleri tombikti biraz. Ama pumanın bi modeli var hem hafif hem giydirmesi kolay 😋
Mom079 Bide ayağı baya tombik avm de denedik dar mı kalıplar anlamadım ayakkbıya ayağı girmedi. Bi numara büyük mü alsam
Ygz Mom079 adidas altasport modeli tombik ayaklar için çok uygun ve hafif. Nike revolution da yumuşak hafif bir ayakkabı önü tombul ayaklar için olabilir ama adidasın kalıpları daha geniş. ☺️
Cheddar Mom079 atak sağlığı için ilk zamanda anatomik kullanması daha iyi olur kifidise bakabilirsin canım. İyics alışsın ayağını kavrasın güzel yürüdüğünde alırsın diğer markaları rahatça
Mom079 Diana07 Mom078 Ygz Cheddar @iremyy @Mom0911 @Haylaz teşekkür ederim kızlar. Puma sipariş ettik olmazsa mecbur viccodan alırım artık
Diana07 Ayak sağlıklı için ilk ayakkabı ortopedi başlamıştık biz sonrasında Adidas ve Nike kullanmıştık. Bi araştırın isterseniz
TalentedMom Mom079 benim oğlum henüz yürümediği için başka almadım kuzenim vermişti ilk adım ayakkabısı onu giydiriyorum o çok güzel ama markasını bilmiyorum
nursocum Mom079 benim oğlum 14 aylık ve ayağı biraz büyük vicco 22 numara olmadı bunu 23 aldım tam oldu