SeymaKaya Arkadaşlar çok heyecanlıyım ve mutluyum sizinle paylaşmak istedim.. Hiç beklemediğim anda o iki hece çıkıverdi ağzından❤️Sizin bebiş ler ilk kelimesi neydi? Hepimizin evlatlarına Allah sağlıklı mutlu uzun ömürler nasip etsin🙏
Nik_mik_yok SeymaKaya sürekli biseyler söylüyor ama bilinçli söylediği ilk kelime anne oldu 🤩 sonra da emme ve mamma
mombeto SeymaKaya ne mutlu size💕benmki de 5 aylık anne diyor eşim de artk duydu çok kez ama bilinçli değildir heralde😂
Gulsen4224 SeymaKaya amin canım inşallah cümlemizin yavrusunu Oğlum da ilk ANNEdedi ve beni benden aldı💙😍
SeymaKaya Nik_mik_yok bizimki daha çok aaa aaa diye bağırıyor😂 önceden ağlarken falan anne diyor gibi geliyordu ama bugün çok net söyledi