Merhabalar🌸 2 ay 13 günlük bebeğim gündüzleri sadece üstümde uyuyor😐 yani doğduğundan beri gündüz uykuları sorunlu zaten.. uykusu var ve dalamıyor bi türlü. Kucağımda sallayıp uyutuyorum yerine bırakınca ya hemen uyanıyor yada yarım saat falan sürüyor. Ama üstümde yatınca uyuyor🙄 yani ha uyumamışta hiç bişey yapamamışım ha üstümde uyumuş yine hiç bişey yapamamışım😄 var mı böyle bişey yaşayan veya çözüm önerisi sunacak olan🌸