Merve201119 maşallaaaaaahhhh darısı başıma çok evlat kalabalık aile hep bayılmışımdır 🥰😋 ya aslında şöyle ki ben eşimle beraber gitmek istiyorum da sanırım dönüşümlü gidicez dediğin gibi ama bebeğim de biberon almıyor sıkıntım o .... spor salonuda yakın evime hemen benim de ihtiyacım var şu an için .... acaba dedim ki ek gıdaya geçtiğim zaman biraz daha mı rahatlarım beslenme yönünden çünkü şu an akşam uyusa mesela ağladığın da beni emince sakinleyip uykuya geçiyor 🤷🏻♀️