KYAG2509 19 aylık ve hala memede uyuma alışkanlığımız var.Geceleri 35.000 kere kalkıyorum zaten bari uyutmayı masalla filan yapayım diyorum.Biraz sert bi geçiş olacak ama yorgunum anneler🤦🏻♀️🤦🏻♀️Masal ile uyutmaya alıştıran var mı aranızda aceba😘🌹