Ozbek42 Kbr0204 anne sütü alan bebeklerde süt yağlı oldugu için olur derler bilmiyorum ne kadar doğru ama geçiyor çoğu bebekte olur zaten
catlakbianne Oğlumda vardı kızarıklıklar sonra sivilce gibi beyazlaşmaya başladı doktor krem verdi sonra baya arttı nemlendirici sürmüyordum yüzüne nemlendirmeye başlayınca geçti. Alerjiden de oluyormuş ama bizimkisi geçti çok şükür
Kbr0204 catlakbianne bende acaba alerji mi diye merak ettim. Emerken her yeri süt oluyor ondan mı anlamadım. Sivilce gibi beyazlaşıyor ama kızarık
catlakbianne Kbr0204 bizimkisi sıcaktan çıkıyormuş isilikmiş ev çok sıcaksa biraz serinletin isterseniz şimdi yine üstünü biraz örtünce çıkıyor hemen