Nazife42 canım benim kızım 5. Ayına girecek doktorumuz 10 gün önce bize de öyle söyledii ama önemli olan gelişimiymiş tek başına bıngıldağın kapanması bir şey ifade etmiyormuş her ay düzenli kafa ölçümü yapılacak dedi kafası gelişirse problem olmaz korkma demişti . Ben de youtubedan videolar var bıngıldakla alakalı onları dinledim kimisi 4. Aydan sonra kapanması normal vs diyor çok sıkma canını bebeğini düzenli olarak kontrollerine götür . İnşallah bir şey yoktur kuzularımızda 😊