Merhabalar bebeğim şu an tam 4 aylık. Yaklaşık 2 haftadır geceleri ayaklarını havaya kaldırıp kıvranır gibi ses çıkarıyor. Gözleri kapalı uykulu vaziyette ama uyuyamıyor gaz sancısı diye düşündüm ama masaj yaptığımda karnı yumuşak görünüyor. Atak döneminden midir gaz yada başka bir şey mi bu durumu yaşayan var mı ? İstisnasız her gece böyle o yüzden her gece uykusuz kalıyorum bende 😕