MeteNaz Kızlar zaten mama-meme şeklinde gidiyoduk. Şimdi bir de sağ göğsümde süt azaldı. Sağımda damla damla anca 30 CC çıkıyor. Dün akşam 8 gibi sağdım 20 Cc anca çıktı. Gece boyuncada emme ve sağım olmadı çıkan 30 cc 😔 İki memeyle bile yetmeyen sütüm tek memeye geçince hiç yetmecek 🥺 artırmak için ne yapmalıyım ? Sağım yapmaya başladım. Oğlum maalesef gün içinde emmiyor gece emiyor sadece. (Mama öcü değil biliyorum iyi ki var çocuğum aç kalmıyor ama bu psikoloji çok başka aman üf mama yesin diye kestirip atamıyorsun)
Birminisannesi MeteNaz sağımla bebeğin emdiği aynı değil cnm ben doktora dedim tek göğsümden 40 cc zar zor çıktı ne güzel işte dedi bi 40 cc de içerde kalmıştır çünkü bebeğin çektiği gibi olmaz bol bol emzir ne zamanki kontrollerde kilo almıyo yada kilosu düşmüş mamaya başlarız demişti ama benim bebeğim aşırı gazlı ve kolik olduğu için fazla emmedği zamanlar aç olduğunu anladığımda mama veriyorm
Fulyaalinmina MeteNaz ben her uyku mayisma halinde emzirdim kabul etmiyordu ama pes etmedim her uykusunda memeyi verdim ağzına sütüm azalmıştı şimdi 6. Ayda meme reddini yendik çok şükür ama pes etmeyin çok ısrar da etmeyin emmedikce azalıyor malesef
MeteNaz Birminisannesi biz doğumdan itibaren mama ile besleniyoruz çok denedim bırakmayı ama olmadı. Sünnetten önce gece gündüz emiyordu doymadığında mama veriyordum. Ama geçen hafta sünnet olduktan sonra meme reddi başladı. Sadece gece emiyor. Meme verince ağlıyor. Aylık 1 kilo alıyor. Mama ile bu kiloyu aldığı için doktor bırakmamı tevsiye etmedi.
Birminisannesi MeteNaz benimkide fazla emmiyo arada mama veriyorm sizinki kaç aylık günde kaç defa kaç cc veriyosunyz acaba
MeteNaz Birminisannesi işte benim değişiyor. Hiç emmezse 120 CC içiyor. Emerse 40-60-90 cc değişiyor. Bazen sağıyorum mesela 60 çıktı üstünü mama ile tamamlıyorum 3,5 aylık sizinki kaç aylık rutininiz nasıl
Birminisannesi MeteNaz benim 2,5 aylk günde 3 defa 60 cc veriyorm 90 yapıyorm ama genelde diliyle geri itiyo genel olarak emziriyorm bu aralar iyice krizlerde o yüzdwn fazla emmiyo mama ile destekliyorm biberonda bile kıvırtıyo kendini okdr ki gazı var meme reddi olcak diye korkuyorm memeye gelince ağlıyo zor tutturuyorm tutsasa 2-3 dk emip bırakıyo 😞böyle yaptığı için sütüm azalmaya başladı
MeteNaz Birminisannesi valla benimkide öyle bi geceleri doğru düzgün emiyor 😔 bazen eşref saatine denk geliyo emiyor bazen memede ağlıyor valla şu emme ve süt konusu beni çok yıprattı
Birminisannesi MeteNaz bende çok yıprandım denemedğim şey kalmadı artık sabrımın sonuna geldim okdr üzülüyorumki bebeğim emmek istiyor ağzını açıyo kocaman ama göğsüm okdr yumuşakki çek çek gelmiyo demek sinirleniyo çok memeci bir kızım var ama sütüm yok 😞
[silindi] Birminisannesi hiç yutkunmuyor mu? Herkes göğüs yumuşamasına terbiye olmadı filan diyor ama ? Benimde göğüslerim yaşam yakın sert olurdu bi sağardım çok güzel sütüm gelirdi şimdi eser kalmadı pamuk gibi göğüslerim .. sizin bebeğinizin kilo alımı nasıl ? Mama mı veriyorsunuz
Ozlemay [silindi] göğsünüzğn yumuşak olması daha iyiymiş sütün yağlı olduğu anlamına geliyormuş instagram abşr çocuk doktoru paylaşmıştı üzülmeyin bence
Birminisannesi [silindi] evet mama veriyorum günde 3 defa 60 cc geri kalan hep emzirme göğsüm çok yumuşak 2-3 dakka bilemedin 5 dk hızlı hızlı emiyo sonra uyuyo kilo alımı iyi şu an bi problem yok ama gittikçe sütüm azaldığı için mamayı arttırdım biraz
MeteNaz Birminisannesi bizimki dünden beri 120-150 Cc ye çıkardı mamayı tabi normal gelişimine göre 3 saatte bir 150 cc içmesi lazımdı tabi memeyi gündüz bıraktığı için artık daha fazla mamaya düştük 😔 sağımda o uyurken bazen yapabiliyorum çünkü ev işide var yemekti falan sürekli sağım yapamıyorum 😔 zaten sağsamda yetmiyor
Birminisannesi MeteNaz üzülme canım benimde volümünü arttırdı iyice 30 dan çıktık 90 lara kdr dün ilk defa 110 cc verdim yapcak birşey yok hayatım yeterki sağlığı yerinde olsun mama yesin hiçbirşey olmaz benim genel olarak bütün yeğenlerm mamayla büyüdü maşallah hepside çok sağlıklılar evet anne sütü alması iyi olur çok çok iyi olur hatta ama bazen olmadığı durumlarda yapılabilcek birşey yok ben artık üzülmüyorm emziriyorm peşine mama veriyorm en azından sütümdende alsın
RuzgarMommys Gündüz bi şekilde daha cok emzirmelisin Sütü en cok arttiran şey emzirmek Tek meme den daha az emdiyse o meme de süt azalir. Yine de sağma da cikan süt ile bebeginin emdiği süt ayni degil sagarken cikmamasina çok takılma.