Feyyyzza 2yasında kızı olan bir anne olarak dene ama beklentiye girme derim ….
öncelikle ben ettim sen etme ; az destek ile uyumayı öğret…pışpış pıtpıt bile iyi bence…ve hep ama heeeeeep aynı saatte uyku moduna gecir…robot gibi düşünme tabiiii ama alışkanlık edin esi için