Hmyr_01 benimde molfixte tsşırma problemim oldu müşteri hizmetlerini aradım kargo no verdiler elimdeki kalan bezleri yollamamı istediler 3 noydu şikayetim olan3 nodan 4 no ya geçtiğimi söyledim 4 no yollayacağız dediler geri 3 no bez yolladılar eşim bir iki aradı bir ayı geçti bez gelmedi dedik sonra 4 5 paket bez yolladılar bize geri